RSS

Gubben lagom

16 Mar

Det har varit en oförskämt bra helg och naturligtvis går den över riktigt fort. det är bara att beklaga. Den slutade dock i moll då Carina och jag fick veta att ett par av våra bästa vänner hade förlorat en nära anhörig. Inte så överraskande egentligen, men även om man är beredd på att sådant skall hända så känner man sig aldrig redo när det väl sker, hur mycket man än förbereder sig. Mina tankar går till mina vänner.

Idag är det vilodag. Nej inte på jobbet (även om det skulle behövas), utan från träningen. Den var inplanerad sedan länge. Förutom att försöka få denna dag att passera snabbt skall jag ikväll ägna mig åt lite småpyssel och beta av min to-do-lista innan jag hoppar i bingen. Det är konstigt detta med vardag. Jag vill att det skall vara vardag och som vanligt, men samtidigt inte. Åter igen hamnar jag i ett motsatsförhållande. Ja, ja. Så är det. Nu är det dags att dyka in i måndagen den 16 mars.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 mars, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
