RSS

Pysslig vilodag

14 Mar

En lugn och fin dag idag efter en god natts sömn. Jag hade tänka att vaska av cykeln idag, men det sket sig. Laddningssladden till min bärbara tvätt var puts väck (och är trots ett idogt letande). Jag skall fortsätta detta letande imorgon. Carina och jag tog en sväng ut till Backaplan eftersom jag behövde köpa ett par nya SPD-SL klossar till mina cykelskor. De gamla är minst sagt utslitna och det har varit ganska enerverande hela tiden när högerdojan lossnat från pedalen under cykling och så har jag lite pyssel under mello. Jag har även klämt dit lite låsbara hjulaxlar och skruv till sadelstolpen på Carinas MTB, så ar vi stöldsäkrat den något i alla fall, även om det inte är så komplett. Under tiden har Carina gjort en äpplepaj som skall avnjutas till mello. Det dofta riktigt gott i lägenheten nu.

Det har varit ganska skönt med en vilodag och det var nog inte så dumt att jag gjorde så idag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 mars, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
