RSS

Back to work

09 Mar

Allt roligt har ju sitt slut. Efter en magisk helg i positivitetens tecken är jag nu tillbaka i aarbetskoman. Det är ju bara att grabba tag i uppgifterna och veva på, så går tiden till nästa fredag. Jag skalla passa på att njuta av helgerna. I nästa månad blir två helger kontaminerade av helgarbete. Idag blir det vilodag, dessutom skall jag pipa iväg en timma tidigare för att lämna blodprov på Östra sjukhuset. Lika gott att få det gjort. Nu kan jag se fram mot att få köra Spinn of Hope den 28:e mars. Det skall väl förhoppningsvis bli lite cykling också så att jag får lea upp mina stela leder.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 mars, 2015 i Vardag

 

Kommentera

 
