RSS

Hemma!

08 Mar

Hem ljuva hem! Vi har kommit in i lägenheten, startat upp tvättmaskinen och kraschat ner i soffan, där vi nu kollar igenom webben efter Skövde 6 timmars och allt eftersnack. Det är två ganska slöa typer som häckar i soffan, men vi är grymt nöjda med vår gårdag. Lite stelhet i benen, inte så konstigt eftersom jag inte dragit en mara på långt över ett år. Nu skall jag ha lite återhämtning idag och imorgon, sedan får jag se lite, hur det hela skall läggas upp. Det blir troligtvis lite cyklande den närmaste tiden och så vill jag balansera detta mot en ökning av löpningen och sedan hitta en bra balans mellan dessa och lite styrketräning. En ganska knepig ppgift för min del.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 mars, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
