RSS

Väntläge.

07 Mar

Nu ligger jag på hotellsängen och slappar. Omklädd och klar, redo för start. Starten går om en dryg timma och vi kan lugnt ligga kvar en tre kvart till. Som sagt det skall inte bli något idiotspringande här utan det får bli som det blir helt enkelt. Jag har gjort det förberedelser som behöver göras. Om drygt sju timmar har jag fått svar på några av mina frågor. Jag återkommer med en liten kort rapport antingen senare ikväll eller imorgon. Nu skall jag bara ha trevligt i 6 timmar (förhoppningsvis).

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 mars, 2015 i Tävling

 

Kommentera

 
