RSS

Omtanke

05 Mar

Vilka goa jobbarkompisar jag har. De hade varit nere i södra Danmark på jobb med en ny återförsäljare (den vi slet med i helgen). Denna dealer ligger bara 20 min bilfärd från tyska gränsen och Flensburg. När de passade på att shoppa där köpte dem hem två flak med Carlsberg. Detta gjorde min dag.

Jag kan i övrigt också säga att jag inte har nickat till på jobbet idag som jag brukar. Kan det vara en positiv effekt av nattens apnéfria sömn. En del pekar på det, men det är ändå förtidigt att dra slutsatser. Men visst ser det lovande ut.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 5 mars, 2015 i Hälsa, Jobb

 

2 svar till “Omtanke

  1. Örjan Mattsson

    6 mars, 2015 at 15:07

    Snällt, men inte bra för viktminskningen…

    Vill du ha hjälp? 🙂 B-)

     
    • Ultrastefan

      6 mars, 2015 at 22:27

      Behöver ingen hjälp Örjan. Om man bara dricker öl går man också ner i vikt… 🙂 /S

       

Kommentera

 
