RSS

Frisk igen

02 Mar

Så gör jag min första dag igen som ”frisk” efter chockstarten den gågna helgen. Om inte annat så ger det lite klirr i kassan som kan lindra lite den klena sjukekonomin som jag får dras med även vid nästa löning. Men förhoppningsvis skall jag nu falla in i den vanliga vardagskoman igen och inget jäkla jidder med försäkringskassor, halvtidssjukskrivningar etc. Jag har ganska svårt för sådant. Jag vill att allt ska vara som vanligt, vilket jag inte tycker är för mycket begärt.

Nu kan jag fokusera på att återuppta min resa mot mina drömmars mål. Det enda som återstår nu är att i morgon prova ut en CPAP så att jag kan sova utan andningsuppehåll. det skall förhoppningsvis ge mig en bättre sömnkvalité och därmed en mindre trötthet på dagen. Det kanske blir ordning på torpet till slut. Nu närmast är det fokus på Skövde 6 timmars.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 2 mars, 2015 i Hälsa, Hemma

 

Kommentera

 
