RSS

Sköna söndag

01 Mar

Hyfsat nyvaken efter att ha sovit som en stock. Carina fick inte ens liv i mig då Hon kom med en kopp kaffe på nymalda bönor till sängen. Det har verkligen varit en stökig helg med allt jobbande. Vi undevek en katastrof med 20 minuters marginal. Nu är det ny månad och nya insatser. De två stora begivenheterna denna månad är 6 timmars i Skövde och Spinn of Hope 12 timmars spinning. Sedan skall jag också vänja mig vid heltidsarbete igen (vilket jag egentligen gjorde igår och i förrgår).

Nu när kaffet börjat värka, så skall jag bara låta min frukost passera och så blir det att e sig ut i skitvädret. Snöblandat regn, 3 plusgrader och 7 m/s, ett bra väder att trotsa. et kommer inte att blir så mycket träning sedan, den kommande veckan för jag vill vila inför lördagens 6 timmars.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 mars, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
