RSS

Löpning

01 Mar

Månaden inleddes på ett anständigt sätt med 6,5 km löpning. Gissa vilken runda? Just det, Kåhögsrundan. Det blåste friskt ute och det hela kryddades med ett snöblandat regn. Trots det gick det löjligt bra idag att springa, dock fortfarande i styrfart. Men jag kände mig pigg och kroppen svarade bra. Det kan ju bero på den senaste veckan vila (både frivillig och ofrivillig). I alla fall, en härlig känsla infann sig och det kändes lika gott som när jag var igång i mina glansdagar. Det är precis den känslan jag har letat (och längtat) efter. Jag sprang inte på utan destämde mig för att ligga i det tempo jag tänker ha i Skövde på lördag.Det skall bli riktigt skoj att få komma dit och träffa alla vänner.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 mars, 2015 i Träning

 

Kommentera

 
