RSS

Vilken avslutning!

28 Feb

Igår var det min sista dag som halvtidssjukskriven men det blev något helt annat än de fyra timmar jag skulle jobbat. Det känns nästan som om det vore ett tecken. Dagen innan jag gick på sjukskrivning (6 oktober förra året) körde jag en utrullning av en återförsäljare. Den blev riktigt meckig och det som skulle tagit 2-3 timmar den söndagen tog en bit över 8 timmar. Jag var hemma vid midnatt.

Igår blev det ännu meckigare då vi rullade ut ännu en ny återförsäljare. Så dessa 4 timmar blev 10 timmar och klockan ett i natt blev vi klara. En värdig start och början på en sjukskrivningsperiod. Att det tog så lång tid igår berodde väl mest på att denna återförsäljare hade en massa specialare som inte följde standard. Så idag känner jag mig ganska mosig efter att så brutalt ha blivit inslängd i heltidsarbetets ”underbara” värld.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 februari, 2015 i Hälsa, Jobb

 

Kommentera

 
