RSS

Ett halvår kvar (knappt)

16 Feb

Igår var det precis ett halvår kvar till Ironman Kalmar. Så om exakt ett halvår kommer jag att förhoppningsvis vakna upp och vara stel och ledbruten i kroppen. Troligtvis efter en nattas ganska medioker sömn (brukar sova halvtaskigt efter ultror och Ironman). Jag ser verkligen fram mot att få uppleva den dagen på det sättet. Den nöjdhet och härliga känsla som man då har efter en sådan där är obetalbar.

Men vägen dit är lång och tuff. Det återstår en hel del av träning och rehab. Jag är just nu inne i en omväxlingsfas där jag håller på att tvätta ur min kropp från Coradrone och samtidigt så sakta och utan att ruscha ta mig tillbaka till den tränings som jag behöver inför både Kalmar och Badwater. Just nu böljar det lite fram och tillbaka och jag försöker känna mig fram lite och det kroppen säger till mig får gälla.

Det är ett halvår kvar (knappt)…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 februari, 2015 i Hälsa

 

Kommentera

 
