RSS

Inget speciellt

15 Feb

Det har varit lugna puckar idag. Jag har suttit och kollat jobbannonser och gjort lite kalkyler på hur det slår om jag skulle behöva gå ner i lön. Samtidigt har jag passat på att vara lite administrativ och fixat undan lite på min to-do-list. Med andra ord har jag inte gjort något konkret fysiskt, men detta var också tvunget att göras. Dessutom mår min kropp bra av denna vila, det känns fortfarande lite konstigt. Så dagen kommer att gå till historien som inget speciellt hände den dagen…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 februari, 2015 i Diverse

 

Kommentera

 
