RSS

Seg löpning

14 Feb

Jag har sovit så himla bra inatt och jag kommer inte ihåg när det skedde senast. Jag drömde underbart vilket jag inte varit van vid den senaste tiden. Det kändes riktigt gott när jag vaknade upp idag vid 10-tiden. Det första jag gjorde var att hoppa i löparkläderna och ge mig ut på en löptur. Det var väl inte världens bästa träningspass. Kroppen svarade dåligt och jag insåg att det bara var att lägga ner. Så vid 2,7 km vände jag ch lommade hem igen. Istället för 6,5 km blev det bara 5,4. Bättre än inget i alla fall. Själv är jag inte förvånad eftersom jag kört en hel del i veckan och kroppen är fortfarande inte återställd. Därför tyckte jag det var bästa att ta sin Mats ur skolan och lomma hem.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 februari, 2015 i Hälsa, Träning

 

Kommentera

 
