RSS

Administrativt pyssel

05 Feb

Idag är jag hemma från jobbet och jag väntar på ett litet telefonsamtal från frugan. Då skall jag åka ner till Sahlgrenska och hämta frugan som övernattat där. Jag skall passa på att göra lite administrativa saker här hemma som att se över lån, försäkringar. Dessutom skall jag passa på att revidera mitt CV. Det skall bli två versioner av det. En för de som inte är uthålliga och orkar läsa samt utövar åldersdiskriminering och ett för mer seriösa rekryterare. Att de inte skulle ha tid att sitta ch läsa CV:n etc då de kanske blir på två eller tre sidor är inget annat än rent skitsnack. I mina ögon är det bara ren lathet. Men så är det ju idag. Jag hävdar att är man intresserad, så läser man. Punkt! Hur som helst kommer det att bli lite pyssel idag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 5 februari, 2015 i Hemma

 

Kommentera

 
