RSS

Dagsarkiv: 31 maj, 2014

Seg dag

Det har varit en riktigt blähäig dag idag. Så skall det inte vara när jag är ledig, men….  Jag har haft lite problem idag med arytmier och jag har inte kunnat träna något. Kanske därför jag har känt mig hängig. Jag har suttit och tragglat med min bok och i och för sig kommit en bit framåt. Till avslutade projekt kan även läggas in väldigt bra kurs i InDesign (programmet jag layoutar boken med), som jag har kört via moderskeppet.se. Jag har lite större förväntningar på morgondagen. Just nu känns det som om jag står och stampar på samma fläck och inte kommer någonstans.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 maj, 2014 i Pensionärsliv/Vardag

 

Lördag

Jag tänkte ta en liten vilodag idag. Min magkänsla och signaler från kroppen säger att jag borde göra så. Och för de som tror att jag nu för tiden bara rusar på, kommer jag härmed att ge dessa personer fel. Jag har en hel del att göra idag som inte är träningsrelaterat. Jag kände av lite arytmier igår, när jag var nere hos brorsan. Inte så mycket, men jag kände av lite. Idag kommer jag att jobba en hel del med boken.

Just nu sitter jag och väntar på direktsändningen från Stockholm Marathon. Tyvärr är det pajaskanalen TV4 som står för sändningen. Men den förtreten får jag nog svälja. Det verkar i alla fall som om löparna kommer att få ett bra väder (ur löparsynpunkt).

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 maj, 2014 i Pensionärsliv/Vardag